Ügyfélszolgálati munkatárs – Számlapanasz-kezelő csoportba

Fő felelősségi területe: Az ügyfelek által különböző formában érkező számlapanaszok/kötbérigények kivizsgálása, elbírálása, emellett a társosztályok, továbbá a külső partnerek által átadott ügyféligények maradéktalan elvégzése, javítása, valamint a társosztályoktól érkező korrekciós igények kivizsgálása és - amennyiben szükséges - a jóváírások-terhelések elvégzése.

Ahogyan leendő munkatársunkat elképzeljük

  • Középiskolai végzettséggel (érettségi), valamint erkölcsi bizonyítvánnyal rendelkezik,
  • felhasználói szintű informatikai ismeretekkel bír,
  • ügyfél- és teljesítményorientált gondolkodásmód jellemzi,
  • problémamegoldó (logikus, elemző megközelítés) és stressz tűrő képességgel rendelkezik,
  • elemzőkészség, valamint analitikus gondolkodás jellemzi,
  • hatékonyan tudja kezelni a konfliktus helyzeteket,
  • kiválóan kommunikál szóban és írásban egyaránt (logikus és világos érvelés, hatékony figyelési képesség),
  • újító szemlélet, illetve nyitottság jellemzi a szakmai kihívások és a változások tekintetében,
  • megbízható a szabályok és határidők betartása terén, saját felelősségi körének ellátására,
  • csapatjátékos, ugyanakkor képes az önálló munkavégzésre, saját hatáskör keretein belül,
  • munkáját pontosság, precizitás és megbízhatóság jellemzi,
  • sokoldalú, rugalmas, proaktív személyiség.

Feladatok, amelyeket rábíznánk

  • A beérkező számlapanaszok teljes körű kezelését: panaszok kivizsgálását, társosztályokkal való egyeztetését, jóváírás-terhelés elvégzését és az ügyfél tájékoztatását,
  • számlázási eltérések határidőn belüli kezelését az aktuális vállalati és/vagy hatósági elvárásoknak megfelelően,
  • jogszabályi megfelelés monitorozását és az ehhez szükséges fejlesztésekben való részvételt,
  • panaszok elemzését költség és ügyfélirritáció csökkentés céljából,
  • belső korrekciós igények kivizsgálását és jóváírás-terhelés elvégzését,
  • a csoportvezető által elvárt feladatok teljesítését, a minőségi és mennyiségi követelményeknek megfelelve, a határidők pontos betartásával,
  • problémák/hibajegyek továbbítását az ismert folyamatok szerint,
  • a teljesítmény és az ügyfél elégedettségi szintjének növelésére irányuló tevékenységekben, továbbá projektekben és folyamatfejlesztésekben való aktív részvételt,
  • folyamatos kapcsolattartást és együttműködést a társosztályokkal, külsős partnerekkel,
  • kimenő levelek, és egyéb küldemények kiküldését, archiválandó iratok digitalizálását és a postán beérkező küldemények szortírozását, kiosztását.

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • Angol nyelvtudás,
  • megfelelő szakirányú tapasztalat.

Amit mi nyújtunk

  • Egy stabil hátterű nagyvállalat nyújtotta lehetőségek,
  • versenyképes juttatási csomag,
  • személyre szabható Cafeteria keret,
  • kedvezményes vezetékes és mobil csomag,
  • kihívásokkal teli feladatok, multinacionális munkakörnyezet,
  • céges rendezvények és csapatépítő programok,
  • munkaidő: hétfőtől péntekig,
  • Home Office lehetőség,
  • modern, színes és tágas irodai környezet, amely díjat nyert az Év irodája pályázaton.

Állás adatai

Állás azonosító: 2283
Pozíció pontos megnevezés: Ügyfélszolgálati munkatárs – Számlapanasz-kezelő csoportba
Munkavégzés helye: Budapest
Szerződés típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2019.09.14.
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Ügyfélszolgálati munkatárs – Számlapanasz-kezelő csoportba