Ügyfélszolgálati munkatárs - Online & Social Care csapatba

Fő felelősségi területe: E-mailben, levélben, chaten, UPC Fórumon, illetve a UPC Magyarország Kft. Social Media csatornáin (Facebook, Twitter, Youtube, Fórumok) érkező ügyfélmegkeresések teljes körű ügyintézése.

Ahogyan leendő munkatársunkat elképzeljük

  • Középiskolai végzettséggel (érettségi), valamint erkölcsi bizonyítvánnyal rendelkezik,
  • felhasználói szintű informatikai ismeretekkel, valamint a Contact Centert érintő alkalmazások ismeretével bír,
  • ügyfél- és teljesítményorientált gondolkodásmód jellemzi,
  • problémamegoldó (logikus, elemző megközelítés) és stressz tűrő képességgel rendelkezik,
  • hatékonyan tudja kezelni a konfliktus helyzeteket,
  • kiválóan kommunikál szóban és írásban egyaránt (logikus és világos érvelés, hatékony figyelési képesség),
  • újító szemlélet, illetve nyitottság jellemzi a szakmai kihívások és a változások tekintetében,
  • megbízható a szabályok és határidők betartása terén, saját felelősségi körének ellátására,
  • csapatjátékos, ugyanakkor képes az önálló munkavégzésre, saját hatáskör keretein belül,
  • munkáját pontosság, precizitás és megbízhatóság jellemzi,
  • sokoldalú, rugalmas, proaktív személyiség.

Feladatok, amelyeket rábíznánk

  • E-mailben, levélben, chaten, UPC Fórumon, illetve a UPC Magyarország Kft. Social Media csatornáin érkező ügyfélmegkeresések írásos megválaszolását,
  • a UPC Magyarország Kft. képviseletét a közösségi és online felületeken (Közösségi média csatornák, online fórumok, UPC weboldal),
  • telefonos ügyfélszolgálati ügyintézést (kimenő hívások kezelése),
  • egyénekkel/csoportokkal történő egyeztetést az ügyfélszolgálat osztályain belül és kívül egyaránt, biztosítva ezáltal az ügyfelek kéréseinek pontos és magas színvonalú kielégítését,
  • a napi munka során felmerülő, folyamatokkal, cégpolitikákkal és eljárásokkal kapcsolatos problémák felszínre hozatalát, azok megoldására szolgáló ötletek nyújtását a hatékonyság növelése érdekében,
  • problémák/hibajegyek továbbítását az ismert folyamatok szerint,
  • a teljesítmény és az ügyfél elégedettségi szintjének növelésére irányuló tevékenységekben való aktív részvételt,
  • rendszer tesztelésekben, projektekben, folyamatfejlesztésekben való szakmai képviseletet.

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • Angol nyelvtudás,
  • megfelelő szakirányú tapasztalat.

Amit mi nyújtunk

  • Versenyképes juttatási csomag, valamint egy stabil hátterű nagyvállalat nyújtotta lehetőségek,
  • kihívásokkal teli feladatok, multinacionális munkakörnyezet és vidám, inspiráló csapat, ahol lehetőséget nyújtunk a szakmai kibontakozásra korunk egyik legizgalmasabb, legdinamikusabban fejlődő piacán,
  • nagy figyelmet fordítunk a csapatszellem építésére dolgozóink számára szervezett rendezvényeinkkel, sportcsapatainkkal vagy csapatépítő programjainkkal,
  • olyan modern, színes és tágas irodai környezetben dolgozhatsz, amely díjat nyert az Év irodája pályázaton.

Állás adatai

Állás azonosító: 2275
Pozíció pontos megnevezés: Ügyfélszolgálati munkatárs - Online & Social Care csapatba
Munkavégzés helye: Budapest
Szerződés típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2019.05.14.
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Ügyfélszolgálati munkatárs - Online & Social Care csapatba