Business HelpDesk munkatárs

Ahogyan leendő munkatársunkat elképzeljük

  • felsőfokú, vagy középiskolai végzettsége van – (felsőfokú műszaki, vagy közgazdasági végzettség előny),
  • magabiztos MS Office felhasználói ismeretekkel rendelkezik,
  • felhasználói szintű számítástechnikai és a Contact Centert érintő alkalmazások ismeretével rendelkezik,
  • ügyfélorientált, teljesítményorientált gondolkodásmód jellemzi,
  • fejlett problémamegoldó képessége van,
  • kiváló kommunikációs képesség jellemzi,
  • újító szemlélete van, nyitott, rugalmas,
  • megbízható, alapos munkavégzés jellemzi,
  • jól kezeli a stresszt és a konfliktusokat.

Feladatok, amelyeket rábíznánk

  • levélben, faxon és e-mailen érkező külső / belső ügyfél megkeresések írásos megválaszolását,
  • hatékony kommunikációt a társosztályokkal, biztosítva ezáltal az ügyfelek kéréseinek pontos és magas színvonalú kielégítését,
  • a teljesítmény és az ügyfél elégedettségi szintjének növelésére irányuló tevékenységekben való aktív részvételt,
  • telefonos kis és nagyvállalati ügyfélhívások (bejövő-kimenő) kezelését,
  • aktív részvételt az (új) eszközök, alkalmazások és folyamatok bevezetésében, együttműködve a társosztályokkal,
  • HD munkatársaktól érkező szakmai kérdések megválaszolását,
  • hibakezelés, munka és támogatói folyamatok oktatását.

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • angol nyelvtudás előny.

Amit mi nyújtunk

  • Kihívásokkal teli feladatokkal, multinacionális munkakörnyezettel s inspiráló csapattal várunk, ahol lehetőséget nyújtunk a szakmai kibontakozásra,
  • A magas teljesítményt kiemelten elismerő havi ösztönzőt adunk,
  • Vonzó, személyre szabható és széleskörű választékot tartalmazó juttatási csomagunkban magad választhatod ki a számodra fontos cafeteria- elemeket,
  • Ingyenes részvétel online angol nyelvtanfolyamainkon, s lehetőséget adunk szakmai továbbképzéseken, tanfolyamokon való részvételre,
  • Olyan modern, színes és tágas irodai környezetben dolgozhatsz, amely díjat nyert az Év irodája pályázaton,
  • Nagy figyelmet fordítunk a csapatszellem építésére dolgozóink számára szervezett rendezvényeinkkel, sportcsapatainkkal vagy csapatépítő programjainkkal.

Állás adatai

Állás azonosító: 2207
Pozíció pontos megnevezés: Business HelpDesk munkatárs
Munkavégzés helye: Budapest
Szerződés típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2019.02.28.
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Business HelpDesk munkatárs