Business Customer Care munkatárs

Ahogyan leendő munkatársunkat elképzeljük

  • Felsőfokú, vagy középiskolai végzettsége van (felsőfokú műszaki, vagy közgazdasági végzettség előny)
  • Magabiztos MS Office felhasználói ismeretekkel rendelkezik
  • Angol nyelvtudással rendelkezik
  • Belső számlázási és nyilvántartási rendszerek felhasználói szintű ismeretével rendelkezik
  • Ügyfélorientált gondolkodásmóddal bír
  • Teljesítményorientált gondolkodásmóddal rendelkezik
  • Fejlett problémamegoldó képessége van (logikus, elemző megközelítés)

Feladatok, amelyeket rábíznánk

  • Hatékony kommunikáció egyénekkel/csoportokkal az ügyfélszolgálat osztályain belül, biztosítva ezáltal az ügyfelek kéréseinek pontos és magas színvonalú kielégítését.
  • Levélben, faxon és e-mailen érkező ügyfél megkeresések telefonos vagy írásos megválaszolása.
  • Belső ügyfelektől beérkező telefonos és írásos megkeresések, érdeklődések és igények fogadása, valamint feldolgozása (regisztrálása, megválaszolása, szükség esetén továbbítása, kiosztása);
  • A belső munkafolyamatok, belső politikák és eljárások naprakész ismerete.
  • Rendszeres visszacsatolás biztosítása a felettes vezető felé.
  • A napi munka során felmerülő, folyamatokkal, cégpolitikákkal és eljárásokkal kapcsolatos problémák felszínre hozatala, ötletek nyújtása azok megoldására a hatékonyság növelése érdekében.
  • A teljesítmény és az ügyfél elégedettségi szintjének növelésére irányuló tevékenységekben való aktív részvétel.
  • A csoportvezető által elvárt feladat teljesítése, minőségi és mennyiségi követelményeknek való megfelelés, a határidő pontos betartásával.
  • Telefonos ügyfélszolgálat (bejövő-kimenő hívások kezelése külső és belső ügyfelek tekintetében).
  • Önfejlesztés: változások, napi információk folyamatos követése.
  • Meghatározott minőségi célszámok elérése és mennyiségi elvárások teljesítése minden hónapban.

Amit mi nyújtunk

  • kihívásokkal teli feladatokkal, multinacionális munkakörnyezettel s inspiráló csapattal várunk, ahol lehetőséget nyújtunk a szakmai kibontakozásra,
  • a magas teljesítményt kiemelten elismerő negyedéves bónuszt adunk,
  • vonzó, személyre szabható és széleskörű választékot tartalmazó juttatási csomagunkban magad választhatod ki a számodra fontos cafeteria- elemeket,
  • ingyenes részvétel online angol nyelvtanfolyamainkon, s lehetőséget adunk szakmai továbbképzéseken, tanfolyamokon való részvételre,
  • támogatjuk az otthonról való munkavégzést,
  • olyan modern, színes és tágas irodai környezetben dolgozhatsz, amely díjat nyert az Év irodája pályázaton,
  • nagy figyelmet fordítunk a csapatszellem építésére dolgozóink számára szervezett rendezvényeinkkel, sportcsapatainkkal vagy csapatépítő programjainkkal.

Állás adatai

Állás azonosító: 2297
Pozíció pontos megnevezés: Business Customer Care munkatárs
Munkavégzés helye: Budapest
Szerződés típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2019.09.10.
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Business Customer Care munkatárs